• 066-43437002-8
  • Bayeraflack@yahoo.com
معرفی شرکت پخش
شرکت حیات گستر

شرکت پخش سراسری حیات گستر آسیا

 

شرکت پخش  سراسری حیات گستر آسیا با نزدیک به 20 سال سابقه درخشان و بهره گیری از 300 پرسنل کار آمد و توانمند در حوزه های بازاریابی ، فروش و علمی به عنوان یکی از شرکتهای مطرح در حوزه داروهای دامپزشکی ، مواد ضدعفونی کننده ، سموم و واکسن های دامپزشکی می باشد. در حال حاضر این شرکت یکی از مطرح ترین شرکت های پخش سراسری داروهای دامی در ایران است که در تمامی استانها و مناطق کشور دارای شعبات متعددی بوده و کامل ترین سبد دارویی را در اختیار دارد.

 

انبارهای مرکزی این  شرکت شامل دو انبار پخش، هر کدام به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و ظرفیت سردخانه ای با مساحت ۵۰۰متر مربع واقع در استان تهران-شهرستان رباط کریم-شهرک صنعتی نصیرآباد می باشد.

معرفی شرکت پخش

شرکت پخش سراسری حیات گستر آسیا توانسته است با دارا بودن ۳۵ نماینده فعال در بخش دارو و واکسن، هم اکنون به عنوان گسترده ترین شبکه توزیع داروهای دامپزشکی در سطح کشور تا دوردست ترین مناطق ایران را تحت پوشش ارسال دارو قرار دهد.

 

این شرکت  توزیع کننده انحصاری محصولات داروسازی بایرافلاک، شرکت آذر آریا دارو و سایر محصولات دارویی دامپزشکی از شرکت های تولید کننده و وارد کننده می باشد.

 

شرکت حیات گستر آسیا  با تکیه بر استراتژی مشتری مداری، سرعت بسیار بالا در امر توزیع دارو ، در جهت بهینه سازی چرخه تامین دارویی و واکسن در سطح کشور اقدام نموده و امیدوار است تا با یاری ایزد توانا و تلاش بی وقفه بیش از پیش و با سرعتی هرچه بیشتر در مسیر ترقی و نوآوری در صنعت دارویی کشور گام بردارد.